FAQ

`Frequently asked questions`

Vraag en antwoord


Vraag:

'Garantie, hoe zit dat als ik mijn product heb via een platform?' 

Antwoord;

Voor al onze producten gelden altijd dezelfde regels omtrent garantie. Dus heeft u uw product via een ander platform gekocht, dan kunt u altijd bij ons terecht en lossen we problemen op en bieden we hulp binnen de garantie termijn. 


Vraag:

'Waarom zie ik prijsverschillen tussen verschillende verkoopplatformen?'

Antwoord;

Wij maken gebruiken van verschillende verkoopplatformen, ieder platform hanteert haar eigen commissies, daarom zijn de prijzen altijd lager op onze webshop dan op deze platformen. 


Vraag: 

´Welke aansluitingen voor aan de vaste installatie worden meegeleverd?'

 

Antwoord:     

Wij leveren standaard 3/8" flexibele aansluitslangen mee, wilt u een andere aansluiting bijvoorbeeld: 1/2". Als je het ons vooraf laat weten dan sturen wij deze kosteloos mee.


Vraag: 

´Hoe lang is de bijgeleverde schroefdraad voor bevestiging van de kraan?'

 

Antwoord:     

De schroefdraad voor alle kranen is na bevestiging aan de kraan nog +/- 5,5 CM lang, is jouw keukenblad dus dikker dan 5 CM dan is het aan te raden om een schroefdraad te bestellen van 9 CM. 


Vraag:

'Is Sanitair Royal een betrouwbare partij?`

 

Antwoord:

Wij verkopen onze producten op Amazon, Bol.com,  Marktplaats.nl en onze eigen webshop. Al deze partijen stellen strenge eisen waar wij aan moeten voldoen. Buiten dat de externe kanalen hoge eisen stellen, leggen wij de lat voor ons zelf ook heel hoog. Wij zijn aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur en wij vinden dat u zorgeloos moet kunnen winkelen en maken daarom gebruik van de veilige betaaldiensten van Mollie. En indien nodig bieden wij geschillenbemiddeling aan via Webwinkelkeur als u niet tevreden bent over ons, maar wij gaan enkel voor tevreden klanten dus lossen alles netjes en snel op! 


Vraag:           

'Ik heb een retour en nu?'

 

Antwoord:     

Bevalt het product niet of is er iets aan de hand. Laat het ons weten en we lossen het op of nemen het product in ontvangst. Daar vragen wij wel een kleine bijdrage voor. Het gehele proces staat op onze retourpagina uitgelegd, kijk daar op voor al je antwoorden. 


Vraag:           

'Ik heb een Sanitair Royal product gekocht, hoeveel jaar garantie heb ik?'

 

Antwoord:     

Zonder specifiek op de Algemene Voorwaarden in te gaan, kan er standaard gesteld worden dat wij 2 jaar garantie geven, echter moet een kraan langer mee kunnen gaan en om die reden geven wij ook support en eventueel vervanging in 5 jaar na aankoop datum. 


Vraag:           

'Ik heb om 18:00 uur besteld, wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen? '

 

Antwoord:     

Alle bestellingen die voor 17:00 uur besteld zijn worden de volgende dag bezorgd, bestellingen na 17:00 uur worden pas de volgende dag overgedragen aan de bezorgdienst en worden de dag daarna pas bij je bezorgd. 


Vraag:           

'Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en kan ik mijn tracking verwachten?'

 

Antwoord:     

Iedere dag verwerken wij onze bestellingen, het is niet vast te pinnen wanneer je de gegevens krijgt, maar normaal worden de gegevens voor jouw bestelling tussen 17:00 uur en 17:00 uur de volgende dag verstuurd. 


Vraag:           

`Ik heb een bestelling geplaatst en betaald?'

 

Antwoord:     

Je bestelling is pas verwerkt zodra jij de tracking mail ontvangt van ons, na bestelling ontvang je dus een mail met tracking gegevens en daarna ontvang je nog een mail met de factuur.


Vraag:           

`Krijg ik een bestelbevestiging?'

 

Antwoord:     

Ja je ontvangt een bestelbevestiging, is hij niet binnengekomen? Controleer dan even je spam box. 


Vraag:           

`Ik heb de klantenservice een mail gestuurd, wanneer krijg ik antwoord?'

 

Antwoord:     

We streven ernaar om zo snel mogelijk uw mail te beantwoorden, maar mocht het wel heel lang duren (langer dan een dag) controleer dan even je spam box en/of reclame box soms komen onze mailtjes daar terecht. 


Vraag:           

`Ik heb gebeld naar de klantenservice en krijg gelijk de voicemail?'

 

Antwoord:     

We willen u graag te woord staan, krijgt u gelijk de voicemail dan is het ontzettend druk bij ons. Stuur ons dan een mailtje of laat een duidelijke boodschap achter we proberen u dan zo snel mogelijk terug te bellen. 


Vraag:           

`Waarom moet ik € 3,50 betalen voor het retourneren van mijn bestelling?'

 

Antwoord:     

Wij verdienen hier niets aan. Als wij gratis retour aan zouden bieden zouden wij veel meer bestellingen krijgen maar van deze extra bestelling komt naar verhouding veel meer retour. Dit geeft een onnodige CO2 druk op het milieu die wij willen voorkomen.